BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 3, 2009


Pda 2/6,aku xdapt myiapkn kerja pjbat di rumh..ank bongsuku dtimpa kmlangn kecl..Dia ni mmg xmahu dgr ckp..aku dh mlarng ttapi dia pergi juga ke tmn..aku surh jd dktr dia nk jd nk jd ahli gimnastik agknye..

Tau x pkul 7 dia blik dgn tgnnye mmg tuala mndi smbl mnutup mlut..aku dh agk ada yg xkena pdnye..br aku tahu,apbila aku pjuk dia untk bka tuala e2 dan aku dpati bibrnya pecah..Aku tprnjat lants aku ckap kpda ank2ku yg ia msti djahit..dan aku dpat thu dia melompat-lompat atas papn jongkng-jongket..dia tgelincir lalu multnya trhantuk di papn tsebut..


bayangkn bgaimana keadaan nya..mlam e2 jgak aku mbawanya ke hospital besar(kcemasan)..lpas e2 pnya lah seksanya nk srh dia diam sewktu dktr hndk mjahit bibrnya shinggakn aku tpksa dudk sme di ats kerusi e2 untk menenangknnya..keesokkn hari,aku mbwanya ke pakr pergigian di hspital tsbut krna giginya trhentak 4 batng..dktr 2 tkt saraf giginya mati..apa pn,lihat la wajhnya..kesian x??lps e2 aku kata pdanya.."saham adik dh kurng dh skrang"..nanti pda 9/6 ada follow up untk kali ke-2 plak..aku dh apply cuti untk bwanya ke hspitl..

2 comments:

Nory said...

slm..minat join facial free x..sila ke blog sy yer

~ no name ~ said...

Ya Allah.....
kesian kat anak kak wan...
anak no name pun pernah kena jahit gak... 2 kali kena jahit kat kepala... kes terjatuh kat umah pengasuh... no name amik cuti seminggu nak jaga dia coz dktor suruh perhatikan dia.. if ada sumting yg pelik pada anak, no name kena refer ke spital scepat mungkin.. tapi syukur ler anak noname ok.....

hope anak kak wan tak pape.... sian dia, mesti sakit biler nak makan.........