BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 18, 2010

Cinta Balqis

Aku n kawan2 suka sangat kisah cinta balqis. Balik jer aku pasti tgk citer ni . Sampai jer kat pejabat xda keje lain pasti citer balik ksh cinta Balqis. Ramai gak yang jadi pengarah yg tak bertauliah....yang paling syoknya bila Ezany dah tsedar dari sakitnya n ingatkan sumer kshnya dengan Balqis. Naik bulu romaku seolah kami sume yang berlakon dalam babak tu. Ari ni episod akhir. Harap2 Ezany n Balqis akan bersama semula......Yang syoknya bila Hassan kena tembak. Aku kata padan dgn muka dia. Barulah aman c Ezany tu dpt Balqis. Biar dia mati baru Balqis dpt bbaik dengan Ezany tp sayang Balqis yang bodoh tu akhirnya jatuh cintai di episod terakhir lantas Ezany lepaskannya agar dapat bkahwin dengan Hassan. Geramnya aku. Sebenarnya apa yang aku nak katakan ni bukan setakat seronoknya menonton tapi kita jadikan pengajaran buat diri kita. Harta boleh dicari tapi cintai sejati payah ditemui. Beruntung seandainya setengah lelaki bersikap seperti Hassan ...cintanay tulus ikhlas walau bbagai halangan dan dugaan diterima namun cintanya tetap kukuh.

1 comments:

KAMATO said...

Oh ye..... ptg tadi episod akhir ye....